Regulamin Sklepu

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.houseofmoto.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Właścicielem sklepu www.houseofmoto.pl jest firma:

PNR sp. z o.o.

ul. Poetów 10D/19

03-113 Warszawa

Nip. 5242829526

Regon 367116110

Tel: +48 795 003 886

E-mail: kontakt@houseofmoto.pl

3. Adres do korespondencji:

ul. Kępa Tarchomińska 6

03-113 Warszawa

e-mail: kontakt@houseofmoto.pl

4. Zakup w sklepie internetowym www.houseofmoto.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk “Zamówienie”.

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone i uregulowane w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Firma Szczęśliwy Świat Dziecka zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

6. Firma PNR sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości – do czasu ich wyjaśnienia z klientem (w szczególności potwierdzenia płatności za zamówienie). Firma niezwłocznie powiadomi klienta o wszelkich zaistniałych wątpliwościach.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.houseofmoto.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

7. Firma PNR sp. z o.o. wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

8. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową. Jest również możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru w sklepie firmowym.

9. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

III. Płatność

1. Formy płatności dostępne w sklepie internetowym www.houseofmoto.pl :

– płatność za pomocą systemu PAYU

2. Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku produktu, anulowania zamówienia lub innych przyczyn) powstała nadpłata zostanie bezzwłocznie zwrócona klientowi na wskazane przez niego konto.

IV. Wysyłka

1. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone i uregulowane w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.

2. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem :

– Poczty Polskiej paczką poleconą priorytetową, w dni robocze, czas dostawy około 3 dni roboczych

– Kuriera DHL , w dni robocze, czas dostawy – następny dzień

3. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty, lub w przypadku płatności za pobraniem tego samego dnia.

V. Zwroty

1. Towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu miesiąca od daty zakupu. Towar powinien być nieużywany, nie zniszczony, powinien posiadać wszystkie oryginalne metki. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon, fakturę bądź inny dowód zakupu.

2. Kwoty odpowiadające cenie zakupu zwracanego towaru będą przekazywane w formie przelewu bankowego na wskazane przez klienta konto bankowe.

VI. Reklamacje

1. W przypadku, gdy opakowanie będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera sporządzić protokół szkody i nie przyjmować przesyłki.

2. Jeżeli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne lub braki, należy powiadomić o tym firmę na adres firmy podany w paragrafie I, nie później jednak niż do 2 miesięcy od daty ich stwierdzenia.

3. W razie uwzględnienia reklamacji firma zwróci klientowi uzasadnione koszty odesłania reklamowanego towaru.

4. Reklamowany towar zostanie wymieniony na taki sam lub inny uzgodniony z klientem. Sklep ponosi koszt wysyłki wymienionego towaru.

5. Podstawą reklamacji jest paragon, faktura bądź inny dowód zakupu.

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

VII. Anulowanie zamówienia

1. Zamówienie można anulować mailowo lub telefonicznie.

2. Nie można anulować zamówienia, które już zostało wysłane.